top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

חוויות במיאמי פלורידה - אטרקציות, שופינג, טיולים, מסעדות וחיי לילה


אחרי קרוז כיפי ומפנק בקריביים.. הגיע הזמן ליהנות ממיאמי המדוברת ולמצות את כל הכיף שבה. :)

כבר בהגעה למיאמי, מראה העצים, הים והיכטות בכל מקום עושות חשק להישאר שם לנצח...

חיים רגועים וכיפים עם מזג אוויר מושלם ברב ימות השנה. לנו חשוב לשלב קצת טיולים, היסטוריה, שופינג ובטן גב. לכן במיאמי מומלץ לשכור רכב לפחות ליומיים בכדי להספיק לטייל מחוץ לאזור המלון (הכול במרחקים) למרות שהחניות עולות הרבה באופן יחסי, אך גם המוניות לא זולות .


בחירת מלון:

לאחר בדיקות באתר בוקינג, בחרנו מלון באזור סאות ביץ' (אזור מומלץ במיאמי) ממש על הטיילת וישנם המון ברים ומסעדות, ממש מול הים. יש בנוסף טיילת להליכות/ריצות שמומלץ לעשות בה סיבוב לקראת שעות הערב. באזור המלון ישנם גם המון חנויות וחיי לילה תוססים.


היום הראשון

ביום:

התחלנו את היום עם Bayside Marketplace. מדובר במן שוק חנויות לצד מרינה מהממת עם נוף מדהים.

אכלנו באזור המרינה במסעדת Hooters המדוברת והיה ממש מגניב, מלצריות מהממות ואוכל אמריקאי במיטבו ( המון צ'יקן ווינגס וצ'יפס).

טיילנו בין החנויות וממש ליד קיים פארק גדול, כיף להסתובב, להצטלם וליהנות מהיום. יש באזור חנייה בתשלום במחיר סביר.

חזרנו למלון, נחנו והלכנו להליכה לצד שקיעה מרהיבה בטיילת.


בערב:

אכלנו ובילינו במסעדה מושלמת Shuckers Waterfront Bar & Grill

מסעדה אמריקאית עם נוף מדהים לים – מומלץ לשבת בחוץ ולהזמין שולחן מראש, מקום כיפי עם מוזיקה ואוכל מדהים באווירה הכי רומנטית שיש לשתות, מומלץ לשבת על דרינק אחרי האוכל :)

היום השני

ביום:

התחלנו את היום מוקדם ונסענו לוילה ויזקאיה Vizcaya Museum & Gardens מדובר בוילה מטריפה נוטה לארמון עם היסטוריה מעניינת על ג'יימס דירינג - אדם עשיר מאוד שבנה אותה וחי בה לבדו. מומלץ לקחת את הסיור הקולי שמסביר על האזור ומהותו בוילה. בחוץ קיים גן מרהיב שבו אפשר לצלם תמונות מושלמות. חוויה כיפית של כ 3 שעות.

לאחר מכן הלכנו לאכול ולעשות שופינג בעיקר ב ROSS, האאוטלט הכי זול ושווה לדעתנו. המון מציאות של מותגים הכי שווים במחירים זולים.


בערב:

יצאנו למסיבה במועדון Mangos - מומלץ להזמין כרטיסים מראש, מדובר על מקום מדהים, מסיבה הכי מגניבה וללא ספק שווה את העלות של הכרטיס. ערב בלתי נשכח :)

טיול במיאמי

היום השלישי

ביום:

התחלנו את היום עם טיול ב Wynwood Walls. אזור מהמם עם המון ציורי גרפיטי ברחוב ויצירות אומנות ברמה גבוהה.

לאחר מכן הלכנו לאי הג'ונגל. מדובר בפארק חיות אקזוטיות עם המון ציפורים שלא רואים כל יום, במיוחד פלמינגואוכלים ארוחת צהריים במשאית הפלמינגו, מקום נחמד עם אווירה של ג'ונגל, לא התלהבנו במיוחד אך מומלץ להזמין כרטיסים לפני וללכת ביום שלא חם ממש כיוון שרב הפעילות היא בחוץ. סה"כ כשעתיים בערך.


בערב:

יצאנו לבר לטיני על הטיילת אשר מלאה בברים ומסעדות.

בר כיפי עם הופעות באווירה מושלמת והרבה מוחיטו.

היום הרביעי

ביום:

ביום הרביעי נסענו בטיול מאורגן לפארק אברגליידס Evergladesבהחלט החוויה הכי כיפית במיאמי. מדובר בשמורה /פארק טרופי הגדול ביותר בארצות הברית עם אלפי תנינים, כרישים, צבים ענקיים שחיים בביצות ענק ועוד. הטיול כולל איסוף מבית המלון ושכירת סירת אוויר עם מדריך' מטיילים בשמורה מעל המים ומחכים לתנינים וחיות הביצה, תמונות מדהימות וחוויה מרגשת בטירוף !! אנחנו הזמנו כרטיסים מראש – הכי מומלץ.

הזמנו מאתר: www.viator.com אתר של טריפ אדוויזור.


בערב:

אכלנו במסעדת Sugarcane אוכל ואוירה מעולים ולסיום ישבנו בבר גאורגי לשתות בירה, בר מגניב עם מוזיקה ואווירה מהבלקן, בהחלט שווה ביקור – מה גם שהבר היה קרוב מאוד למלון ברחוב מקביל לטיילת של הסאות' ביץ'. מקווה שעזרתי, שיהיה טיול הכי כיפי בעולם 😊


 

לכתבות המלאות על ארצות הברית

לעמוד הפייסבוק שלנו ארה"ב ביחד - המלצות ממטיילים

 


4,104 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page