top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

כביש 1 ארה"ב קליפורניה – לחוות הכול ב-3 ימים

המסלול בכביש 1 ארה"ב הוא אחד המסלולים והכבישים בין היפים בעולם. הוא עובר בין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו, יש כביש ולכל אורכו נוף עוצר נשימה של ים וגלים שנשברים על סלעים.

להלן המסלול שאנחנו עשינו כולל אטרקציות: שימו לב שכל האטרקציות רשומות לפי הסדר של הנסיעה.

היום הראשון: לוס אנג'לס אל סן סימיון

יצאנו משדה התעופה של לוס אנג'לס בבוקר ושכרנו רכב מחברת Hertz והתחלנו את דרכנו.

סנטה ברברה וסנטה מוניקה מדובר ב 2 עיירות גלישה מגניבות שחובה לבקר ולעשות סיבוב על שפת הים, לחוות את המקומיים ואת השחפים המגניבים שיש על החוף.

מורו ביי - מדובר באתר מרהיב שבו יש את מורו רוק Moro Rock שזה סלע ענקי מרהיב המשויך להר געש קדום ומסביב המון ים ושמש – מומלץ להגיע לקראת השקיעה ובהחלט שווה ביקור. קיים מוזיאון טבע שניתן לבקר בו אם נשאר זמן.

קמבריה Cambria - שם עצרנו על מנת לרואת את אריות הים – נקודת תצפית מרהיבה, מאות אריות ים משתזפים להם בשמש זו פשוט הייתה חוויה שאסור לפספס.

סן סימיון San Simeon עיירה מדהימה ממש על החוף ומומלץ לישון בה.

אנחנו לנו במוטל Silver Surf Motel מבוקינג – לא פנסי כיוון שהיה מיועד רק לשינה וממש מומלץ – בערב ובבוקר אכלנו בדיינר ליד המוטל והיה ממש טעים ומומלץ.

כתובת: 9390 Castillo Drive, San Simeon, CA 93452, USA

לינק: כאן

היום השני: מסן סימיון אל מונטריי

התחלנו את היום בטירת הרסט Hearst Castle - וויליאם הירסט היה איש עשיר שקיבל את רב הונו מאביו, הוא שכר את שירותיה של האדריכלית הטובה ביותר בקליפורניה על מנת לבנות את טירת החלומות הצופה לים, הבנייה נערכה במשך שנים ולאחריה נערכו מסיבות יוקרתיות.

ההיסטוריה ממש מעניינת וים לשים לב שמזמינים מראש את הסיורים בבית ולא לאחר אליהם. מקום ממש יפה עם המון היסטוריה, ממש שווה ביקור.

לאחר מכן נסענו אל ביג סר Big Sur – שם בגו'וליה פארק עשינו מסלול טיול קצר (כשעה) לכיוון מפל מרהיב מגובה של עשרות מטרים. נוף בהחלט עוצר נשימה ומסלול יפה ולא קשה.

פוינט לובוס – Point Lobos - לאחר הטיול נסענו לאחד המקומות היפים בהם אדמה וים נפגשים, נקודות תצפית רבות ופארק לטייל ולראות את ההרים והים נפגשים ויוצרים נוף מדהים – המקום הכי יפה לדעתי בכביש 1.

מונטריי וכרמל - לאחר מכן לכיוון הערב הגענו לעיירה בשם מונטריי – מקום מדהים לטייל, לאכול ולחוות את אווירת המקומיים.

בנוסף קיים את כרמל, עיירה מדהימה ליד מונטריי, שווה לטייל וליהנות מהאווירה המיוחדת.

במונטריי לנו במלון Comfort Inn Monterey by the Sea

לינק: כאן

יום השלישי - ממונטריי אל סן פרנסיסקו

אקווריום של מונטריי Monterey Bay Aquarium - התחלנו את היום בטיול במונטריי באזור הנמל ושם נכנסנו לאקווריום הגדול והמדהים במונטריי.

ממש מומלץ – אנחנו קנינו כרטיסים שם אבל חבל שלא הזמנו כי נאלצנו לחכות כשעה בחוץ בהמתנה.

סנטה קרוז Santa Cruz ממונטריי נסענו לעיירה מהממת בה טיילנו בה ואכלנו.

אנו נואבו Ano Nuevo - מדובר בשמורת פילי ים מהממת ובהחלט שווה את העצירה.

משם נסענו עד לסן פרנסיסקו – בסן פרנסיסקו בשדה התעופה החזרנו את הרכב ולקחנו מונית למלון.

במהלך הנסיעה בכביש 1 ישנם המון מקומות שניתן לעצור ולראות /לאכול ולשתות קפה לכן תזרמו עם מה שבא לכם ותיהנו מכל רגע.

מקווה שעזרתי לכם חברים שיהיה טיול מדהים :)