top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

אורלנדו – וורלד דיסני - לחיות בחלום ב-4 ימים

כחלק מטיול ירח הדבש שלנו החלטנו ליהנות מפלורידה וכמובן להגשים חלום ולהיות בארץ דיסני הקסומה באורלנדו.

כבר משדה התעופה מרגישים את המשקל שיש לדיסני – ישנה מחלקה שלמה בשדה התעופה ששייכת לדיסני עם אוטובוסים שלוקחים אתכם עד לפתח המלון, לא משנה באיזו שעה.

אחרי שביררתי וחקרתי הרבה, האם כדאי לשכור רכב או ללון בפארקים עצמם ?

החלטנו לחוות עד הסוף וסגרנו מלון דרך האתר של דיסני. מכיוון שהמחירים די יקרים דרך האתר (זו האופציה היחידה להזמין) שכרנו חדר במלון 3 כוכבים Disney's All-Star Movies Resort שעלה לנו כ 100 דולר ללילה ושהיינו 3 לילות ארבעה ימים.

לינק: כאן

הגענו ביום הראשון לפנות בוקר עם אוטובוס שלקח אותנו ישירות משדה התעופה ללא עלות.

התארגנו והחלטנו לבלות את הימים הקרובים ב- 3 פארקים – כל יום פארק אחר.

נכון שיש אופציה של כרטיסים יותר יקרים המאפשרים לעבור מפארק לפארק באותו יום אך לדעתי זה מיותר כיוון שיום שלם לא מספיק כדי לחוות פארק אחד ולכן בזה עדיף קצת לחסוך.

לפני בילוי בפארקים ישנה אפליקציה של דיסני שממש עוזרת שמראה בלייב בכל פארק את זהמן ההמתנה לכל מתקן, פירוט מתקנים ומפה של הפארק עצמו.

היום הראשון: פארק אפקוט

מדובר בפארק חדיש יחסית של דיסני עם המון כיף וחוויות אך מעבר לכך פארק זה הוא פארק לימודי כך שכל האטרקציות מעשירות ידע לגבי היסטוריה/מדע / חקלאות וכו'

ישנם מספר מתקנים ממש שווים:

סורין - Soarin' Around the World

מדובר במסע תלת ממד מהמם ברחבי העולם, ממש מרגישים שעפים. חוויה מטורפת.

חללית הארץ - Spaceship Earth רכבת איטית שמראה תהליך בהיסטוריה עם המון דמויות היסטוריות ולימוד על העולם.

מסלול טסט לרכב- Test Track רכבת בצורת רכב עם מסלולים שקשורים בבדיקת הרכב.

עוזבים את הפלנט - Leave A Legacy רכבת הרים שמקיפה את האפקוט.

בסיום ישנו באזור ענק שאפשר לטייל בצורה מעגלית עם חווית תרבות מכל מיני אזורים בעולם - פעילויות, מופעי רחוב ואוכל שקשור בכל תרבות.

מקום קסום שלא תרצו לעזוב עד להופעה הלילית עם זיקוקים על המים.

היום השני: יוניברסל סטודיוס

מהבוקר מוקדם בילינו את היום בפארק יוניברסל סטודיוס – הפארק הכי כיפי לדעתנו עם מתקנים וחוויית דיסני לאורך כל היום.

ישנם מתחמים שלמים עם נושאים שונים לדוגמא מתחם צעצוע של סיפור שם ישנם מספר מתקנים, כולל רכבת הרים סופר מגניבה באווירת הסרט, רכבת הרים בסגנון רוק אן רול (די מפחידה)

כל העיר היא קסומה ומרגישים בתוך אגדה.

מומלץ מאוד להישאר עד הסוף וליהנות מהמופע הסופי עם זיקוקים ושואו עוצר נשימה.

אנחנו היינו במופע שמציג את סרטי דיסני עם רקדנים ומופע אור קולי על המים ולאחריו מופע זיקוקים.

היום השלישי: אנימל קינגדום

ללא ספק הפארק המיוחד ביותר, להרגיש בפארק באפריקה מתוייר ובטוח למטיילים. :)

מדובר בפארק שמוקדש לחיות כל החיות אמיתיות.

כבר בכניסה נכנסים לאווירה עם כניסה למן יער קסום עם חיות, מגיעים לרחבה מרכזית עם עץ ענק וקסום שהוא עץ החיים שבהמשך ישנה עליו הופעה. תוכים ענקיים שמתעופפים והמון מופעי רחוב של כל מיני שבטים באזורים שונים. קיים אזור המוקדש לדינוזאורים עם מתקנים מגניבים, אזור נוסף קסום מוקדש לאוואטר עם 2 מתקנים מיוחדים ואיזור שלם שמרגיש שמטיילים בתוך הסרט.

בסיום חשוב להישאר למופע האחרון של הערב באיזור השעה 21:00 מופע על מים עם מצגים ואפקטים על המים.

היום הרביעי

אכלנו ארוחת בוקר – שכרנו רכב והתחלנו נסיעה לפורט לורדיידל עם עצירות בדרך.

מקווה שעזרתי לכם חברים :)