top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

אטרקציות מומלצות בלאס וגאס מחוץ לעיר ומאזור הסטריפ


לאס וגאס, עיר האורות.... אחת הערים הכי כיפיות שיש, לכן שאנחנו נוסעים לארצות הברית אנחנו בוחרים לבלות שם לפחות שבוע. כשחיפשתי אטרקציות בוגאס, שוב ושוב הופיעו אטרקציות בבתי מלון אך אותנו עניינו גם אטרקציות מחוץ לעיר ואזור הסטריפ. לכן החלטתי לרכז מספר אטרקציות כיפיות ששוות ביקור:

סכר הובר - Hoover Dam

מדובר באחד הסכרים המוכרים בעולם, בנייתו נמשכה 4 שנים והוא ממעביר חשמל לכל האיזור. מקום עם נוף והרבה עוצמות, נמצא עמוק באדמה בין הקניונים במדבר שמחוץ לוגאס. מחיר הכרטיס לא יקר ומדובר בטיול של חצי יום הכולל איסוף מבית המלון.

לינק לקניית כרטיסים: כאן

חווית רחוב פרימונט - Fremont Street Experience

מדובר ברחוב עם המון אורות שמווקם בלאס וגאס הישנה, נחמד מאוד להסתובב ולהצטלם, המון אורות ואפקטים מכל כיוון, הופעות של אומנים, חנויות מזכרות ודוכני שתיה.

בכל שעה יש הקרנה קצרה על מקרן ענק שנמצא בתקרה ונותן שואו שקיים רק בוגאס, בילוי נחמד מאוד.

פון שופ - Pawn Shop

החנות של ריק האריסון מהתוכנית היסטוריה למכירה, מוכרים וקונים שם כמעט הכל, בעיקר אביזרי היסטוריה – פשוט חוויה רק להיות שם ולהתפעל מכל ההיסטוריה שאופפת את המקום. רצוי להגיע עם רכב.

כתובת: 713 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89101, USA


מסלול מכוניות קרטינג - Pole Position Raceway

מדובר באטרקציה לאוהבי אנדנלין מרוץ מדהים עם מכוניות מהירות, הכל אלקטרוני אז לא נושמים עם הדלק כמו שיש בארץ וגם לא איטי כמו בארץ. ממליצה בחום למי שאוהב.

כתובת: 4175 S Arville St, Las Vegas, NV 89103, USA

לינק לאתר: כאן

טיול מכוניות יוקרה

טיול מטריף של כ 3 שעות ללא מגבלת מהירות, שעוצרים במספר מקומות היסטוריים יפים, מהיר מאוד ומומלץ למי שאוהב טיולים איכותיים. כאן

טיסה שקיעה במסוק מעל מעל הגרנד קניון עם איסוף בלימוזינה.

הכי רומנטי שיש אם אתם רוצים לרגש את בת הזוג או להציע נישואים זו החוויה. מהמלון מגיעה לימוזינה שאוספת אתכם עם שלל פינוקים. הטיסה היא בשעות השקיעה וסופר רומנטית וכוללת פיקניק עם שמפניה ופינוקים. לא זול אבל ממש שווה. כאן

מסיבת בריכה במלון בווין אנקור - Wynn Encore Pool Party.

חוויה מטורפת למי שאוהב מסיבות' משהו קצת שונה. אנחנו היינו במסיבת הבריכה של דיוויד גואטה, מלון Wynn Encore ידוע במסיבות הבריכה האיכותיות שבו עם האומנים השווים שיש ומגיעים אליו אנשים מכל העולם. שתייה איכותית ומוזיקה מדהימה.


לסיום.. כמה נקודות מעניינות לגבי לאס וגאס שכדאי לדעת:

שמה של העיר פירושה "כרי מרעה" בשל שבאמצע המדבר היו קיימים בה מעיינות שנקראים לאס וגאס בספרדית. השם ניתן ע"י קבוצת מגלים שעצרו באזור למנוחה בדרך מטקסס.

מקור החשמל של העיר מגיע מסכר הובר דאם- ממליצה בחום להגיע לטיול מאורגן מדובר במקום מדהים נופים מדהימים סככר שנבנה במשך שנים.

ב 1930 הפכו הימורים לחוקיים בעיר ומשם החל מ 1941 החלו לבנות בתי מלון וקזינואים לרוב ע"י המאפיה וארגוני פשע.

שני מאפיונרים יהודים ידועים בשם באגסי סיגל ומאיר לנסקי אחראים לפיתוח של העיר והפכו את העיר לגן עדן של מהמרים.

מספר התושבים בוגאס עומד כיום על כ 3 מיליון תושבים.


תעשו חיים מקווה שעזרתי :)


 

לכתבות המלאות על ארצות הברית

לעמוד הפייסבוק שלנו ארה"ב ביחד - המלצות ממטיילים

 

1,880 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page