top of page

Search Results

נמצאו 21 תוצאות עבור "טיסות-ללוס-אנגלס"

• מידע כללי למטיילים בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס... בהחלט עיר מהפנטת בה הכל אפשרי. הרבה שמש, יוקרה וחוויה בלתי נשכחת. אבל לפני שנתחיל לדבר על העיר לוס אנג'לס יש כמה עובדות מענייניות שנחמד לדעת: לוס אנג'לס היא מרכז העסקים העיר מחולקת בצורה הבאה: דאונטאון לוס אנג'לס, מזרח לוס אנג'לס, דרום לוס אנג'לס, אזור הנמל, הוליווד המורחבת , ווילשייר, מערב לוס אנג'לס ועמקי סאן פרננדו וקרסנטה. בתי מלון מומלצים בלוס אנג'לס מקווה שעזרתי לכם חברים, תעשו חיים :)

• לוס אנג'לס - בתי מלון מומלצים בהוליווד, בברלי הילס ודאון טאון

לוס אנג'לס.. עיר המלאכים והכובים, ממש להרגיש שאתה בתוך סרט.. מלאה בשואו עם מסיבות וצי'ל על החוף. להבין איך העיר בנויה מבחינת חלקים/רובעים - לוס אנג'לס מחולקת ל 3 חלקים עיקריים שבהם ישנן שכונות - דאון אנג'לס 3. תכנון הטיול - כשארגנו את הטיול ללוס אנגלס היה לנו חשוב לנצל כל יום ובמקביל ליהנות גם מחיי הלילה, מוזיאונים אנג'לס וכתבה על מידע למטיילים בלוס אנג'לס

• לוס אנג'לס - 5 ימים של אטרקציות, מסעדות וחיי לילה

לוס אנג'לס - עיר המלאכים. באמת מרגישים שם במקום קסום.

• מסלול טיול לארה"ב - ניו יורק - כביש 1 - סאן פרנסיסקו - לאס וגאס - לוס אנג'לס

למי שצריך כתבתי על ההכנות לקראת הטיול איך לבחור טיסות, בתי מלון ולתכנן את האטרקציות והיעדים שלב ההכנות מניו יורק טסנו אל לוס אנג'לס. כביש 1 - 4 ימים מלוס אנג'לס אל סאן פרנסיסקו נחתנו בערב בלוס אנג'לס ולכן שהיינו במלון הנמצא באזור שדה התעופה של לוס אנג'לס. מוגאס שכרנו רכב לנסיעה אל היעד הבא - לוס אנג'לס.

• תכנון מקדים לטיול בארצות הברית - כל מה שצריך לדעת לפני הטיול הגדול

לפני בחירת הטיסות ובתי המלון, במיוחד בטיולים רחוקים ומיוחדים כמו ארצות הברית, אני ממליצה לעשות תחילה אנג'לס, בקליפורניה ישנו טיול מדהים שנקרא Road One, מדובר על נסיעה ברכב מלוס אנג'לס ועד סן פרנסיסקו כ , ליהנות מלאס וגאס החלומית ולסיים בלוס אנג'לס, משם לקחת טיסה חזור הביתה. בסופו של התהליך, מצאנו כרטיס טיסה משולב – מישראל לניו יורק וחזור מלוס אנג'לס לישראל. חשוב לציין שלקח לנו כמה ימים שהיינו במעקב עד שמצאנו מחירי טיסות טובים.

• טיול באמסטרדם - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

תאריך טיול חורף: 25/11-30/11 טיסות: מצאנו טיסה לא יקרה בטרנסביה חברה הולנדית ישירות מהאתר ב 500 דולר טיסות 500$ מלון 750$ בזבוזים 1350 דולר. סה"כ: 2600 דולר כולל הכל. פשוט חוויה מהממת לטוס בתאריך הזה. מומלצות לעמוד של אטרקציות מומלצות במבצע לכתבה המלאה על מלונות מומלצים לעמוד של בתי מלון במבצע לעמוד של טיסות

• שבוע חלומי בלאס וגאס - אטרקציות, שופינג, מסעדות וחיי לילה

בחירת הטיסות: חיפשנו במלא אתרים טיסה שתהיה גם בחברה איכותית וגם שלא יעלה הרבה (בגלל עונת החגים המחירים חשוב מאוד לטוס בטיסת לילה – הטיסה שלנו יצאה באחת בלילה אל סאן פרנסיסקו מה שהיה מושלם כי מגיעים בשעות הבוקר וגם ישנים רוב הטיסה (מה שהכי הציל אותנו), הגענו לסאן פרנסיסקו בבוקר בגלל הפרשי השעות ומשם לקחנו טיסת קצת על הטיול, מדובר בסכר שבנו מחוץ ללאס וגאס שהוא פלא הנדסי, אחד הפרויקטים המסובכים והגדולים שנבנו בארה"ב

• טיול בברצלונה - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

טיסות: מצאנו באתר Kiwi בעלות נמוכה במבצע וכולל מזוודה ב 650$ לשנינו. מומלצות לעמוד של אטרקציות מומלצות במבצע לכתבה המלאה על מלונות מומלצים לעמוד של בתי מלון במבצע לעמוד של טיסות

• אתונה - מלונות מומלצים לפי אזורים

באתונה לעמוד של אטרקציות מומלצות במבצע לכתבה המלאה על מלונות מומלצים לעמוד של בתי מלון במבצע לעמוד של טיסות

• בודפשט - דירות מומלצות לפי אזורים

• ברצלונה - דירות מומלצות לפי אזורים

• אמסטרדם- מלונות מומלצים לפי אזורים

• אמסטרדם- דירות מומלצות לפי אזורים

• טיול בבודפשט - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

ממליצה לקרוא את הכתבה על בתי מלון מומלצים בבודפשט טיסות: מצאנו באתר CheapFlight בעלות נמוכה יחסית וכולל מומלצות לעמוד של אטרקציות מומלצות במבצע לכתבה המלאה על מלונות מומלצים לעמוד של בתי מלון במבצע לעמוד של טיסות