top of page

Search Results

נמצאו 21 תוצאות עבור "קרוז-לקאריביים"

• מסלול טיול לארה"ב - לאס וגאס - אורלנדו - קרוז לקריביים - מיאמי

הטיול כלל את לאס וגאס - אורלנדו עם וורלד דיסני – פורט לודרדייל - קרוז לקריביים - מיאמי. לינק למלון: כאן קרוז לקריביים - רויאל קריביאן קרוז לקאריביים – שבוע ימים שבע לילות – ביום למחרת נסענו נכנסנו לקרוז וההתרגשות בשיאה. אנחנו נפשנו בחברת רויאל קריבאן בספינה "הרמוני אוף דה סי" - הקרוז ללא ספק חוויה מטורפת שמספקים לך הכל לפירוט מלא היכנסו לכתבה – קרוז בקאריביים שבוע ביום האחרון הספינה עגנה בבוקר – לקחנו מונית לשדה התעופה

• שייט חלומי בקאריביים

אני ובעלי תמיד חלמנו על קרוז החלומות שכולם מדברים עליו לכן במשך שנה תכננו את הטיול הבא שלנו לירח דבש חייבים לשלב קרוז הפעם אמרנו פה אחד ! מלון שעובד עם השאטלים לקרוז ולכן ממליצה בחום. אך לפני – ממליצה מאוד לעשות הזמנות דרך האתר של הקרוז גם הופעות וגם ארוחות וגם את חבילת השתייה בקרוז שהגענו הרוב היום אנחנו בילינו בעיקר באיזו הבריכות יש המון מוזיקה ופעלויות כיפיות שהזמן טס כשנהינים מאחלת לכם קרוז

• חוויות במיאמי פלורידה - אטרקציות, שופינג, טיולים, מסעדות וחיי לילה

אחרי קרוז כיפי ומפנק בקריביים.. ולסיום ישבנו בבר גאורגי לשתות בירה, בר מגניב עם מוזיקה ואווירה מהבלקן, בהחלט שווה ביקור – מה גם שהבר היה קרוב

• כביש 1 ארה"ב קליפורניה – לחוות הכול ב-3 ימים

סנטה קרוז Santa Cruz – ממונטריי נסענו לעיירה מהממת בה טיילנו בה ואכלנו.

• מסלול טיול לארה"ב - ניו יורק - כביש 1 - סאן פרנסיסקו - לאס וגאס - לוס אנג'לס

המשכנו את דרכנו בכביש אחד לעיירה מהממת בשם סנטה קרוז - שם אכלנו לטיילנו.

• בודפשט - מלונות מומלצים לפי אזורים

קרוב למרכזים היסטורים בחלק של פשט. ממש קרוב לנהר הדנובה. המחיר שווה בתמורה. מדובר על מלון במיקום מעולה על המדרחוב של ואצי אוצה, קרוב לאטרקציות וממש מפנק . מדובר על מלון במיקום מרכזי במדרחוב של ואצי אוצה, קרוב לדנובה ולאטרקציות. קרוב כמעט לכל האטרקציות במרחק הליכה ומפנק ביותר. לבעלי תקציב ללא ספק המלון המומלץ . ממש קרוב לבזילקה. מיקום מעולה קרוב לאופרה ולאטרקציות. המחיר ביחס לתמורה שווה .

• טיול באמסטרדם - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

קרוב למלון כתובת: Damrak 41, 1012 LK Amsterdam ממליצה להתנייד בכל האזור עם Google Maps פשוט קל ולא מסתבכים מוזיאון היינקן הרכבת הקלה מורידה ממש קרוב למוזיאון, אנחנו החלטנו לא להיכנס הפעם כי היינו בפעם הקודמת, ערב: שייט בתעלות Lovers Canal Cruises - קרוב לדאם וניתן לשלם שם, ממתינים לקבוצה ויוצאים לשייט של כשעה GG Amsterdam, הולנד דולפין קופישופ The Dolphins כתובת: Kerkstraat 39, 1017 GB Amsterdam, הולנד דה קרון

• אמסטרדם- דירות מומלצות לפי אזורים

בבוקינג 9.1 דירת Red light district B & B canal view - דירה מומלצת ממש כי היא שילוב של מיקום מושלם קרוב Netherlandes in a canal house - מתאימה ל4 אנשים נמצאת על התעלה עם נוף מהמם גדגולה מאוד , מיקום מושלם קרוב נמצאת קרוב לרב האטרקציות.המינוס שקטנה יחסית ושאין מרפסת למי שחשוב. קרוב מאוד לכיכר דאם ולכל האטרקציות. קיבלה דירוג גבוה.

• ברצלונה - מלונות מומלצים לפי אזורים

ממש קרוב לשדרת הרמבלה ולשוק בוקריה. חדרים לא גדולים אבל לחלק יש מרפסת קטנה. ממוקם קרוב לכיכר קטלוניה. מבחינת מחיר לא זול למשל סופ"ש 4 לילות בפברואר יעלה 1000 יורו. מיקום מעולה קרוב לכיכר קטלוניה ולהמון אטרקציות מרחק הליכה. ישנה בריכה על הגג וחדרים מעוצבים. ננמצא במיקום מנצח גם קרוב לכיכר קטלוניה וגם לה רמבלה ויד שוק בוקריה.היתה לנו גם מרפסת קטנהשלנו זה היה קרוב לרב האטרקציות.המינוס שאין מרפסת למי שחשוב.

• טיול באתונה - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

משם הלכנו למסעדה מומלצת של אוכל מסורתי ליונדי Liondi Traditional Greek Restaurant לגמרי שווה וממש קרוב טיילנו בעיר ונסענו לכיוון נמל מסעדות הדייגים במונית, הנמל לא קרוב לאזור הרכבת. בכיכר ואכלנו בטברנה Kotili טברנה מגניבה עם הופעות חיות של זמרים - ממש מקום מומלץ ממוקם בכיכר מונסטריאקי קרוב

• טיול בבודפשט - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

היה חשוב לנו מאוד שיהיה קרוב לרוב האטרקציות ומקומות הבילוי בערב בגלל שאנחנו אוהבים להיות במרכז העניינים לינק למלון מלון M-Square Hotel ארבעה כוכבים, קרוב לכל האטרקציות במחיר סביר של כ 450 יורו ל 4 לילות לינק למלון מלון Mercure Budapest City Center מלון 4 כוכבים מרכזי קרוב לגשר השלשלאות כ 7 דק' הליכה הרבה המליצו קרוב למסעדת תל אביב יפו ובחזור 10 דקות הליכה למלון, היה כיף לסגור את היום הגדוש. מקום מעולה לסגור את הערב אחרי המרחצאות כי זה ממש קרוב. משם חזרנו למלון במונית.

• מיאמי - בתי מלון מומלצים בסאות' ביץ

ממש קרוב לאושן דרייב .עלות נמוכה ביחס למיקום והמלון לדוג' ביוני3 לילות 350 דולר. מלון - 3 כוכבים מרכזיים מלון Riviere South Beach Hotel - שלושה כוכבים מלון חמוד ומרכזי מאוד - ממש קרוב לינק למלון: כאן מלון Hotel Impala - שלושה כוכבים מלון בוטיקי ונחמד - ממש קרוב לאושן דרייב , שדרות קולינס

• לוס אנג'לס - בתי מלון מומלצים בהוליווד, בברלי הילס ודאון טאון

ממש ליד שדרת הכוכבים קרוב לאטרקציות וחיי לילה. המחיר לא גבוה - לדוגמא בספטמבר 4 לילות 650 דולר. קרוב לבברלי הילס ובנטה מוניקה. חובה רכב . ליד המלון ישנן הרבה מסעדות . ממש קרוב לרודיאו דרייב. קיימת חנייה בתשלום. החדר ללא מרפסת .

• טיול בברצלונה - חמישה ימים של אטרקציות, מסעדות, היסטוריה וחיי לילה

08002 Barcelona ערב: בר NeverMind - יצאנו לבר כיפי עם זירת סקייטבורד והופעות חיות, 10 דקות הליכה מהמלון קרוב נמצא קרוב לרמבלס, 10 דק הליכה למלון. כתובת:Carrer d'en Rauric, 9, 08002 Barcelona. dels Còdols, 29, 08001 Barcelona היום החמישי: ביום: קפה צוריך Cafe Zurich - בית קפה על כיכר קטלוניה קרוב

• ניו יורק – חמישה ימים מלאים באטרקציות, מסעדות, שופינג וחיי לילה

אווירה ממש טובה וכיפית לסגור את הערב וגם ממש קרוב לטיימסקוואר. ממוקם במידטאון קרוב לטיימסקוואר.