top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

תכנון מקדים לטיול בארצות הברית - כל מה שצריך לדעת לפני הטיול הגדול

עודכן: 25 באוק׳ 2021


אני ובעלי החלטנו לטוס בפעם הראשונה לארצות הברית, לאחר שעשינו בדיקות קצרות באינטרנט, התחלנו להבין שיש לנו עוד דרך ארוכה בבניית הטיול ומאיפה מתחילים בכלל.... לפני בחירת הטיסות ובתי המלון, במיוחד בטיולים רחוקים ומיוחדים כמו ארצות הברית, אני ממליצה לעשות תחילה סדר ולחלק את הטיול לשלבים בכדי לא לפספס או לבזבז זמן מיותר על חיפושים.

אחד הדברים הקשים בתכנון טיול ראשון בארה"ב הוא למפות את המקומות ולסדר את הזמנים והמיקומים שיתאימו בול. לנו לא היה פשוט בכלל מדובר בתכנון של כחודש לפחות הכולל בדיקות במפה, השוואות מחירים ובחירת מקומות עניין נכונים. אני שמחה לשתף אתכם בטיול שתוכנן בקפידה רבה והיה פשוט מושלם!

הכול היה מסודר ומתוקתק והלוואי ויכולנו לקבל את התכנון ממישהו שכבר עבר את זה.

בחרנו את תקופת החג בפסח בשל מזג האוויר בארה"ב והחופש מהעבודה.

שלב ראשון: בחירת יעדים

אמריקה ענקית ומחולקת לכל כך הרבה אזורים ומחוזות, קשה למפות את כולם לטיול אחד לכן התחלתי לקרוא בלוגים והמון מאמרים ולבסוף בחרנו את אזור קליפורניה (בעיקר בגלל שרצינו להיות בלאס וגאס), לבסוף החלטנו על היעדים: ניו יורק - כביש 1 - סאן פרנסיסקו - לאס וגאס - לוס אנג'לס, בקליפורניה ישנו טיול מדהים שנקרא Road One, מדובר על נסיעה ברכב מלוס אנג'לס ועד סן פרנסיסקו כ 6 שעות נסיעה ישירה אך לאורך הכביש המדהים הזה יש כל כך הרבה מה לראות שבהחלט שווה לחוות הכל ולפרוס לפחות ל 3 ימים.

שלב שני: מציאת הטיסות

החלטנו לקחת טיסה לניו יורק כי היא הטיסה הכי נוחה, משם להמשיך לכביש אחד עד סן פרנסיסקו, ליהנות מלאס וגאס החלומית ולסיים בלוס אנג'לס, משם לקחת טיסה חזור הביתה.

בעת חיפוש הטיסות, כאשר מחפשים טיסה מיעדים שונים ולא הלוך חזור, נתקלים בלא מעט מכשולים, לאחר אין ספור השוואות ובדיקות מצאתי שאתר Sky Scanner הביאו את התוצאות האטרקטיביות ביותר.

עבורנו כזוג, חשוב מאוד שחברת התעופה תהיה איכותית עם שעות ותאריכים נוחים.

בסופו של התהליך, מצאנו כרטיס טיסה משולב – מישראל לניו יורק וחזור מלוס אנג'לס לישראל.

חשוב לציין שלקח לנו כמה ימים שהיינו במעקב עד שמצאנו מחירי טיסות טובים.


שלב שלישי: מציאת בתי המלון בכל יעד

זהו שלב שדורש בדיקות קפדניות כיוון שנפילה של מיקום המלון / איכות המלון, יכולה ממש להשפיע על הטיול לרעה או לטובה, לכן בכל יעד חיפשנו מה המיקום האטרקטיבי ובאזור זה חיפשנו בתי מלון שיוכלו לעמוד כמובן בתקציב ובמקביל שיהיו מפנקים וכיפיים.

נעזרנו בעיקר עם אתר Booking.com ושמנו דגש על הציון, בדיקת התגובות והמיקום.

שלב רביעי: הזמנת אטרקציות ורכב

חשוב לבדוק על הזמנת אטרקציות והשכרת רכב לאורך כל הטיול, עדיף להזמין את רב האטרקציות ובמיוחד את הרכב מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון, כך נוכל לטוס בראש שקט וליהנות מהמכונית שהזמנו או מאטרקציה ביום מסוים ללא הפתעות.

אנחנו הזמנו את רוב האטרקציות מאתר Tiqets.com

לי השלבים מאוד עזרו מקווה שגם לכם :)


 

לכתבות המלאות על ארצות הברית

לעמוד הפייסבוק שלנו ארה"ב ביחד - המלצות ממטיילים

 

7,094 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page