top of page
  • תמונת הסופר/תKarin Ifrach

מסלול טיול לארה"ב - ניו יורק - כביש 1 - סאן פרנסיסקו - לאס וגאס - לוס אנג'לס

היי חברים,

לאחר כל ההכנות לטיול המיוחל אשמח לשתף אתכם בטיול החלומי שחווינו ומקווה שתיהנו מאותו מסלול מדהים שאנחנו עשינו שהיה נוח ופשוט הכול התחבר.

למי שצריך כתבתי על ההכנות לקראת הטיול איך לבחור טיסות, בתי מלון ולתכנן את האטרקציות והיעדים שלב ההכנות שלפני הטיול.

ניו יורק 5 ימים:

התחלנו את הטיול בניו יורק המדהימה ושהיינו בה כ 5 ימים 4 לילות במלון Night Hotel Times Square שנמצא בטיימס סקוור באזור הכי מרכזי. חשוב לשים לב שברוב בתי המלון, החדרים מאוד קטנים. במלון שבחרנו זה המינוס היחיד היות והמיקום מעולה שזה הכי חשוב לנו. :)

בכל יום ביקרנו באטרקציות, טיולים ובערב מסעדות מגניבות/ברים

אטרקציות: אמפייר סטייט, פסל החירות, גראונד זירו,

מקומות שכיף לטייל בהם בהליכה: צ'יינה טאון, ליטל אילטלי, וול סטריט והסנטרל פארק

מסעדות/ברים:טוני'ס, הארד רוק קפה, בר 54 , בי קינג ועוד.

תוכלו לראות את המפרט מלא לגבי ניו יורק - כולל כתובות

בכתבה נוספת שהכנתי עם כל האטרקציות ופירוט שלב אחרי שלב.

מניו יורק טסנו אל לוס אנג'לס.

כביש 1 - 4 ימים מלוס אנג'לס אל סאן פרנסיסקו

נחתנו בערב בלוס אנג'לס ולכן שהיינו במלון הנמצא באזור שדה התעופה של לוס אנג'לס. קמנו בבוקר ושכרנו רכב שהזמנו לפני ואספנו אותו משדה התעופה.

התחלנו את הטיול מוקדם בבוקר אל כביש 1 המפורסם.כביש עם נוף מדהים בין הרים ולים מהממם עם מלא עיירות מיוחדות. הכל לפי סדר הנסיעה.

היום הראשון: הגענו לסנטה מוניקה וסנטה ברברה מומלץ לטייל בעיירות הקסומות ולאכול באיזור.

משם נסענו למורו ביי מקום טבע קסום ורומנטי. משם המשכנו לקמבריה - נקודה תצפית של אריות הים

והמשכנו את הנסיעה על הכביש לעיירה שנקראת סן סימיון - שם לנו במוטל דרכים נחמד SILVER SURF

לינק למלון: כאן

היום השני: נסענו בבוקר לטירת הרסט - טירה עם סיפור והיסטוריה ממש מעניינים אנחנו הזמנו כרטיסים וסיור מראש כדי לא לפספס. משם נסענו עם המשך הכביש לביג סר - נמצא בפארק ג'וליה למסלול הליכה קצר עצרנו לאכול בדרך ישנם המון מקומות עצירה - בתי קפה/מסעדות. ומשם לפוינט לובוס - אזור טבע מדהים שלא כדאי להפסיד מסלול קצר . לקראת הערב הגענו לאזור מונטריי וכרמל - טיילנו באזור ולנו במלון דרכים מקסים ולא יקר בשם The Inn at 1252 Monterey

פירוט לגבי כביש 1 תוכלו להיכנס לכתבה מפורטת. כביש 1 – מערב ארצות הברית לחוות הכול ב-3 ימים.

היום השלישי: התחלנו את היום באקווריום של מונטריי - מקום מדהים עם מלא סוגי דגים ויופי מהים. אפשר להזמין מראש באתר שלהם תלוי באיזו עונה אם יש לחץ או לא. המשכנו את דרכנו בכביש אחד לעיירה מהממת בשם סנטה קרוז - שם אכלנו לטיילנו. לאחר מכן המשכנו למקום שנקרא אנו נואבו שמורת פילי ים מהממת.

בדרך עצרנו בבית קפה שנמצא על צוק ברהיב - ממליצה פשוט לזרום עם הנוף ולעצור בנקדות שנראה לכם :)

לקראת הערב הגענו לסן פרנסיסקו החזרנו את הרכב בשדה התעופה ונסענו למלון.

כתבתי בפירוט לגבי כל האטרקציות, מסעדות ומה עשינו שלב אחרי שלב מסודר בכתבה" כביש 1 ארה"ב קליפורניה לחוות הכל ב3 ימים

סן פרנסיסקו 3 ימים

ביום החמישי הגענו לסן פרנסיסקו שהיינו במלון

מדהים InterContinental San Francisco שלא עלה יקר מצאנו מחיר משתלם באתר בוקינג כאן

בילינו 3 ימים מלאים בעיר וביקרנו בכלא אלקטרז Alcatraz Island ממליצה להזמין כרטיסים מראש ולפנות יום שלם מהבוקר. ביקרנו גם בגשר הזהב ועשינו שופינג בעיר. כרטיסים הזמנו מראש באתר: TripAdvisor כאן

לאס וגאס - 7 ימים

מסן פרנסיסקו טסנו בטיסת קונקשן בחברת דלתא,

מחירים הוגנים, המזוודות כלולות והשירות מעולה. בלאס וגאס בילינו שבוע מטורף מהסרטים, בערבים יצאנו להופעות, טיילנו בבתי המלון ובכל אחד יש אטרקציה שונה. את ההופעות והטיולים עדיף להזמין מראש, גם לחסוך בעלויות וגם לשריין. אנחנו הזמנו באתר Tiqets.com

מוזמנים להיכנס לכתבה המפורטת לטרוף-את-וגאס-ב-7-ימים שלב אחרי שלב.

מוגאס שכרנו רכב לנסיעה אל היעד הבא - לוס אנג'לס.

לוס אנג'לס – 5 ימים:

שהינו במלון מדהים The Hollywood Roosevelt שהזמנו מאתר בוקינג, מלון עם המלצות ובעיקר המיקום הכי חשוב. ביום הראשון טיילנו בעיר ועשינו שופינג.

יוניברסל סטודיוס - Universal Studios:

ביום השני נסענו ליוניברסל סטודיוס מקום עוצר נשימה שמכניס אותך לעולם הסרטים והילדות עם הרבה קסם ממגנט. כרטיסים הזמנו מראש מאתר: Tiqets.com

יש שם מלא מתקנים מגניבים (גם מפחידים) ובהחלט כיף להעביר יום שלם.

כרטיסים רצוי להזמין לפני, יותר זול ופחות מסורבל. לשים לב שיש חניון בעלות כספית לבאים עם רכב כמונו.

עולם המים - Sea World:

ביום השלישי נסענו ל Sea World בסאן דיאגו, עולם מופלא של בעלי החיים במים והמון הופעות עם דולפינים ולווייתנים. אפשר ללטף ולהאכיל את הדולפינים והצבים ויש שם מתקנים מגניבים.

ממש כיף לבלות יום שלם וליהנות מחיות הים וללמוד עליהן, היה ממש מרתק.

כרטיסים שוב להזמין לפני גם יותר מסודר וגם יותר זול אנחנו כרטיסים הזמנו מאתר: Tiqets.com

יום למחרת הקדשנו לשופינג באאוטלטים ובערב יצאנו לשדרת הכוכבים המפורסמת נכנסנו למסיבה ממש מגניבה. (הלוואי שהיו כאלו בארץ) עם המון ראפ, מוזיקה שחורה ומגוון תרבויות זו הייתה חוויה מטריפה.

יום למחרת טסנו לארץ חזרה.